صفحه اصلی / اجتماعی / توزیع بیش از ۹هزار تن برنج و شکر در کردستان

توزیع بیش از ۹هزار تن برنج و شکر در کردستان

وزیع برنج و شکر در کردستان.

طاها سمیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار استان از ابتدای سال جاری تاکنون اقدام به توزیع سه هزار و ۷۳ تُن برنج کردیم و حدود سه هزار و ۶۵۷ تُن شکر ویژه خانوار و سه هزار و ۳۵ تن شکر برای واحدهای صنف و صنعت هم طی این مدت توزیع شد.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۷ جلسه کارگروه استانی تنظیم بازار به ریاست استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تشکیل شده است.

سمیعی یادآور شد: در جلسات کارگروه استانی و شهرستانی تنظیم بازار در خصوص اقدامات لازم برای تامین و توزیع کالاهای اساسی و قیمت گذاری بسیاری از کالاها و خدمات بحث های کارشناسی انجام و سپس مصوب می‌شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر توزیع کالاهای اساسی در شهرهای استان،  اوایل هفته جاری  اقدام به توزیع ۳۰ تُن روغن مایع  در روستاها کردیم.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه در مرحله‌های متعدد کالاهای اساسی در بازار استان توزیع شده است، افزود: در حال حاضر مشکلی در خصوص کمبود هیچ نوع کالای اساسی در استان نداریم.

استان کردستان دارای ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان، یک هزار و ۷۰۰ روستای دارای سکنه است و بر اساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۶۰۳ هزار و ۱۱ نفر جمعیت است که ۷۰ درصد از این افراد در شهرها و ۳۰ درصد نیز در روستاها ساکن هستند.

درباره شهین امجدی

این مطالب را نیز ببینید!

وظیفه کشورهای اسلامی حمایت عملی از مردم غزه است

امام جمعه سنندج گفت: ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام حدود ۳۶ هزار نفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *