صفحه اصلی / آموزش / رسانه‌ها مانع از کوچک جلوه دادن حملات سپاه به رژیم صهیونیستی شوند

رسانه‌ها مانع از کوچک جلوه دادن حملات سپاه به رژیم صهیونیستی شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: کشورهای غربی قصد دارند عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی را کوچک جلوه دهند و وظیفه رسانه‌های داخلی است که این افتخار را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار زانست ازسنندج، مهدی رمضانی امروز ( ۲۶ فرودین)در نشست با مدیران خبرگزاری‌ها و روابط عمومی‌های استان کردستان اظهارداشت: غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها هیمنه اسراییل را تقویت کرده و از این طریق به دنبال تشویش اذهان عمومی ملت ایران هستند که رسانه ها نباید اجازه چنین کاری را بدهند.

وی با بیان اینکه در حوزه رسانه دچار جنگ جدی هستیم، افزود: اگر در این جنگ رسانه‌ای، در حوزه اقناع عمومی موفق عمل نکنیم، افتخارآفرینی سپاه پاسداران ناقص خواهد ماند و آنگونه که باید اطلاعات درست دریافت نمی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، خبرگزاری و رسانه‌ها را دارای نقش کلیدی در اقناع عمومی دانست و گفت: فضای عمومی شهری باید از تبلیغات مثبت مملو شود، چراکه حمله سپاه به رژیم صهیونیستی اتفاق مبارکی است و پرتاب موشک به هزاران کیلومتر آن طرف تر و اصابت به اهداف دشمن، جهان قطبی با محوریت آمریکا را به چالش کشاند.

رمضانی تاکید کرد: صدور انقلاب امروز تعین پیدا کرده و از یمن، فلسطین و لبنان عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام می شود که نشان از قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی خواستار متمرکز بودن عملکرد رسانه‌ها در بحث حملات سپاه به اسراییل به عنوان نقطه عطف در مناسبات امنیتی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران شد.

رمضانی اذعان کرد: در طول ۷۵ سال رشد و نمو رژیم صهیونیستی و منطق توسعه طلبی اسراییل، امروز هیمنه این رژیم توسط گروه کوچک حماس با ابتدایی ترین امکانات و وعده صادق مجاهدان ایرانی، به هم ریخته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان افزود: قصد ایران از حمله به رژیم صهیونیستی، نه شهرک نشینان بلکه اقدام مقابله ای و قانونی و ملی گرایانه بود که جای افتخار دارد.
پایان پیام/

درباره شهین امجدی

این مطالب را نیز ببینید!

وظیفه کشورهای اسلامی حمایت عملی از مردم غزه است

امام جمعه سنندج گفت: ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام حدود ۳۶ هزار نفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *