صفحه اصلی / آموزش / نهادهای بین‌المللی مانع از کشتار بیشتر مردم غزه شوند

نهادهای بین‌المللی مانع از کشتار بیشتر مردم غزه شوند

خطیب جمعه سنندج گفت: درنده‌خویی و وحشی‌گری رژیم سفاک صهیونیستی به حدی رسیده که دیگر ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیست و نهادهای بین‌المللی باید مانع از قتل عام بیشتر مردم غزه شوند.

به گزارش خبرنگار زانست از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: شورای حقوق بشر سازمان ملل بیش از این آبروی خود را در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی به خطر نیندازد و وقت آن رسیده که مانع از قتل عام مردم غزه شود.

وی ابراز امیدواری کرد مسلمانان با وحدت و انسجام در برابر رژیم صهیونیستی با قدرت ایستاده و مردم مظلوم غزه را از این وضعیت اسفبار نجات دهند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها بر ضرورت احساس مسئولیت مسئولان تاکید کرد و گفت: همه از جمله مسئولان وظیفه دارند وظیفه شناس بوده و در دوران خدمت‌شان برای رفع مشکلات مردم با جدیت گام بردارند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه بصیرت و تلاش باعث پیشرفت می شود، یادآور شد: زمان شناسی، اخلاق مداری و استقامت نشان از هوشیاری و بصیرت است که مردم و مسئولان باید متصف به این صفات باشند.

ضرورت کمک ثروتمندان و خیرین به فقرا و اقشار ضعیف و انتقاد از عدم توجه مسئولان مربوطه به تجهیز مسجد جامع سنندج به امکانات مورد نیاز، از دیگر مطالبی بود که وی به آن اشاره کرد.
پایان پیام/

درباره شهین امجدی

این مطالب را نیز ببینید!

وظیفه کشورهای اسلامی حمایت عملی از مردم غزه است

امام جمعه سنندج گفت: ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و قتل عام حدود ۳۶ هزار نفر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *