صفحه اصلی / آموزش / مدیریت خوب انتظامی کردستان در سایه رشادت ها و مجاهدت ها

مدیریت خوب انتظامی کردستان در سایه رشادت ها و مجاهدت ها

نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از زحمات پلیس گفت: مدیریت خوب انتظامی استان ثمره رشادت ها و مجاهدت ها است.
به گزارش خبرنگار زانست از سنندج،به نقل از خبرگزاری پلیس، حجت‌الاسلام “عبدالرضا پورذهبی”  به همراه سردار ” علی آزادی” در بازدید از انتظامی بخش سیروان سنندج و پاسگاه فقیه سلیمان کامیاران، ضمن تبریک عید سعید فطر و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انتظامی به ویژه شهدای اخیر پلیس سیستان و بلوچستان که ناجوانمردانه و در راه امنیت و آرامش مردم به شهادت رسیدند، بیان داشت: شاهد زحمات شبانه روزی دلاورمردان انتظامی هستیم که در راه آرامش مردم و با با هدیه جان خودت که همان شهادت است، خود مجاهدت می کنند.
وی با اشاره به اینکه امنیت پایدار در استان حاکم است، افزود: این آرامش و آسایش مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شما عزیزان است که در پاسگاه ها و مناطق دور دست با رشادت به مردم خدمت و امنیت آفرینی می کنید.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بحمدالله انتظامی استان با مدیریت خوب و رویکرد مردمی نتایج ارزنده ای را به دست آورده، که این خود مایه افتخار و قابل تقدیر است.
حجت‌الاسلام پورذهبی درادامه تصریح کرد: دشمنان همواره به دنبال ناامنی در منطقه بوده و هستند و با هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی هرگز به اهداف پلید خود دست نخواهند یافت.

پایان پیام/

درباره شهین امجدی

این مطالب را نیز ببینید!

امنیت در کردستان از جایگاه ویژه ای برخوردار است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با جانشین فرمانده کل انتظامی با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *